Songtexte.com Drucklogo
Green Day
Green Day Quelle: Warner Records/Pamela Littky

Know Your Enemy Songtext
von Green Day

Know Your Enemy Songtext

Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy, rah-eh

Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy, rah-eh

Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy, rah-eh

Violence is an energy
Against the enemy
Well, violence is an energy, rah-eh

Bringing on the fury
The choir infultry
Revolt against the honor to obey (oh-eh, oh-eh)

Overthrow the effigy
The vast majority
Well, burning down the foreman of control (oh-eh, oh-eh)


And silence is an enemy
Against your urgency
So rally up the demons of your soul (oh-eh, oh-eh)

Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy, rah-eh

Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy, rah-eh

The insurgency will rise
When the blood′s been sacrificed
Don't be blinded by the lies in your eyes
Say!

Oh-eh, oh-eh

Oh-eh, oh-eh

Well, violence is an energy (oh-eh, oh-eh)
Well, from here to eternity (oh-eh, oh-eh)
Well, violence is an energy (oh-eh, oh-eh)
Well, silence is the enemy, so gimme, gimme revolution

Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy, rah-eh


Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy, rah-eh

Do you know the enemy?
Do you know your enemy?
Well, gotta know the enemy, rah-eh

Overthrow the effigy (do you know the enemy?)
The vast majority
Well, burning down the foreman of control (well, gotta know the enemy)
(Oh-eh, oh-eh)

And silence is an enemy (do you know the enemy?)
Against your urgency
So rally up the demons of your soul (well, gotta know the enemy)
(Oh-eh, oh-eh)

Songtext kommentieren

Log dich ein um einen Eintrag zu schreiben.
kimmi101

geiler song
geile band
geile musik!!!

mantarochen

GREEN DAY is cooler als Blink 182
Green Day is einfach nur übelst krass

Green_day_nova

Man das Lied und die ganze band is ainfach nur geil vorallem life

Miimii

O.O das Lied is sooo Bombe
ich liebe Green Day is meine Lieblingsband
sooooooo qeiLe Lieder ;D
x3x3x3

Sean xD

Ey das Lied is der Hammy ;D
Ich lern : wake me up when September ends grad auf Gitarre...is auch geil :D

Haha ey wer mich adden will :D hier :

GiZb@hotmail.de

Haha bis dann ne ;)

Quiz
Wer singt das Lied „Haus am See“?

Fans

20 Personen gefällt »Know Your Enemy«.