Songtexte.com Drucklogo

FRIENDS Songtext
von Anne‐Marie

FRIENDS Songtext

You say you love me, I say you crazy
We're nothing more than friends
You're not my lover, more like a brother
I known you since we were like ten, yeah

Don't mess it up, talking that shit
Only gonna push me away, that's it!
When you say you love me, that make me crazy
Here we go again

Don't go look at me with that look in your eye
You really ain't going away without a fight
You can't be reasoned with, I'm done being polite
I've told you one, two, three, four, five, six thousand times


Haven't I made it obvious?
Haven't I made it clear?
Want me to spell it out for you?
F-R-I-E-N-D-S
Haven't I made it obvious?
Haven't I made it clear?
Want me to spell it out for you?
F-R-I-E-N-D-S
F-R-I-E-N-D-S

Have you got no shame? You looking insane
Turning up at my door
It's two in the morning, the rain is pouring
Haven't we been here before?

Don't mess it up, talking that shit
Only gonna push me away, that's it!
Have you got no shame? You looking insane
Here we go again

So don't go look at me with that look in your eye
You really ain't going away without a fight
You can't be reasoned with, I'm done being polite
I've told you one, two, three, four, five, six thousand times


Haven't I made it obvious? (Haven't I made it?)
Haven't I made it clear? (Haven't I made it clear?)
Want me to spell it out for you?
F-R-I-E-N-D-S
Haven't I made it obvious?
Haven't I made it clear? (I swear I have)
Want me to spell it out for you? (Want me to spell it out for you?)
F-R-I-E-N-D-S
F-R-I-E-N-D-S

F-R-I-E-N-D-S
That's how you f- spell "friends"
F-R-I-E-N-D-S
Get that shit inside your head
No, no, yeah, uh, ah
F-R-I-E-N-D-S
"We're just friends"

So don't go look at me with that look in your eye
You really ain't going nowhere without a fight
You can't be reasoned with, I'm done being polite
I've told you one, two, three, four, five, six thousand times

Haven't I made it obvious? (Haven't I made it obvious?)
Haven't I made it clear? (Yeah, I made it very clear)
Want me to spell it out for you? (Yo)
F-R-I-E-N-D-S (I said F-R-I-E-N-D-S)
Haven't I made it obvious? (I made it very obvious)
Haven't I made it clear? (I made it very clear)
Want me to spell it out for you?
F-R-I-E-N-D-S
F-R-I-E-N-D-S

Songtext kommentieren

Mira Christophliemke

1hgsggeg

Elena

Dieses "Lied" ist einfach nur hirnverbrannter, friendzone-verherrlichender Mist!

Lukas

@Cookie

Sagte der, der 'wenn' und 'wen' nicht unterscheiden kann...

Cookie

Wenn deine Englischlehrerin....
Wisst ja wenn ich meine
Das wird nicht ,,Gebuhrt" sondern ,,Geburt" geschrieben

P.S Friends ist ein Mega geiler Song<3#Lieblingslied

Wenn deine Englischlehrerin ¨Gebuhrt¨ heisst, begrüsst du sie jeden Morgen mit ¨ Good morning Miss Gebuhrt¨ Lol

Dein ernst Rainbow? Der ist Mega Kacke c.c

Rainbow

Ich liebe diesen Song!!! ♥♥♥

Quiz
Welche Band singt das Lied „Das Beste“?

Fan Werden

Fan von »FRIENDS« werden:
Dieser Song hat 2 Fans.