Songtexte.com Drucklogo

Spaceship Songtext
von Wiz Khalifa

Spaceship Songtext

(Yeeuh)
This one goes out-(I gotta go)-to all my aliens and weirdo's out their.
(Laughs) Me I'm high on (Yep) that stuff.
Good weed that is.
It's ya man Easy-Wider.
(I'm on another level-)
W.E.E.D, (-somewhere outta state or another planet.)
Brand new Wiz Khalifa (I'm in control like Janet, damnit.) (Laughs)
(Yeah) We gonna show you how to fly lets go.


I'm somewhere off in Pluto.
Ain't close to nothin' you know-or ever seen.
I smoke heavy green, I never lean.
But its drink in my cup.
A whole lot of stink in my blunt.
Louis Vuitton, boy this Gucci he got on.
Fuck the charms see the shoes he got on?
And my songs' why the groupies are gone.
Pimp juice by the two liter gone.
I live on some other shit.
Every week another bitch, ain't drunk sex who you fuckin' wit?
Not me, I'm in another galaxy, get your telescopes.
My flow is hella dope, punch lines never been the type tell a joke, nope.
So fresh you can smell the soap.
Boy you know I'm high, you ain't gotta smell the smoke. (Laughs)
I'm finna take a flight out, found me a Hollywood hideout, yeah.
Some superstar shit what I'm bout.
Write what I live, live what I rhyme 'bout.
When Knot come home, I'm gon' see him when he land.
When Skirts come home, I'm gon' see him when he land.

So fly I need a spaceship,
So high I feel like I got a face lift.
I can't say shit, but-(Inhale)
So fly I need a spaceship,
So high I feel like I got a face lift.
I can't say shit, but-(Inhale)

When light come home, I'm gon' see him when he land.
Hater talk wrong, leave him leakin' where he stand.
Qua on the ship too, I'm gon' see him when he land.
For all this money talk, I'm gon' need a rubber band, man.
Lotta bitches on my penis and I heard they all from Venus.
They know I'm heavy hustle so them hoes run out to meet us.
That money come fast as light speed-us, Jesus.
And no ain't no standing here.
The whip so sick it got landing gear.
So high I need my man to steer.
Sledren got me feeling like the man in here.
No paper just flying, yellow diamonds.
And my chain I'm Orion, no lying.
I'm somewhere out the Ozone wit it.
No dime I need the whole-(Um)

Got damn Murphy, (Yeaaahhh)
We light years ahead of ya'll mane.(Laughs)
Don't even use gas man,(Yeah)
Bang in left through the one hole,
Go sit on the two niggas (Yep) next to Pluto.
You feel me. (Uh-Huh)
Heavy Hustle ho. (Heavy Hustle ho)

I been there, I seen it, I done it.
When it come down to that money, I need that, I want that, yeah.
I been there, I seen it, I done it.
When it come down to that money, I need that, I want that, yeah.
I been there, I seen it, I done it.
When it come down to that money, I need that I want that,
I see a bad bitch, I need that I want that.
I'm tryna get high, where my weed at where my blunt at?
I'm tryna get high, where my weed at where my blunt at?
When it come down to that money, I need that, I want that, yeah.

Songtext kommentieren

Schreibe den ersten Kommentar!
Diese Website verwendet eigene Cookies und Cookies von Dritten um die Nutzung unseres Angebotes zu analysieren, dein Surferlebnis zu personalisieren und dir interessante Informationen zu präsentieren (Erstellung von Nutzungsprofilen). Wenn du deinen Besuch fortsetzt, stimmst du der Verwendung solcher Cookies zu. Bitte besuche unsere Cookie Bestimmungen um mehr zu erfahren, auch dazu, wie du Cookies deaktivieren und der Bildung von Nutzungsprofilen widersprechen kannst.
OK