Macklemore & Ryan Lewis Songtexte
Quelle: Amazon

Can't Hold Us Songtext
von Macklemore & Ryan Lewis

Can't Hold Us Songtext

Ay, ay, ay
Come on in, let's go
Yeah, let's go
Alright, alright

OK, uh, alright, OK
Alright, OK

Return of the Mack, get up!
What it is, what it does, what it is, what it isn't.
Looking for a better way to get up out of bed
Instead of getting on the Internet and checking a new hit me
Get up! Thrift shop pimp strut walking, little bit of humble, little bit of cautious
Somewhere between like rocky and Cosby sweater gang nope nope y'all can't copy
Yup. Bad, moon walking, this here, is our party, my posse's been on Broadway
And we did it, our way.
Grown music, I shed my skin and put my bones into everything I record to it
And yet I'm on.
Let that stage light go and shine on down, got that Bob Barker suit game and plinko

in my style.

Money, stay on my craft and stick around for those pounds
But I do that to pass the torch and put on for my town
Trust me. On my I-N-D-E-P-E-N-D-E-N-T shit hustler
Chasing dreams since I was 14 with the four track bussing halfway cross that city
with the backpack, fat cat, crushing
Labels out here

Nah they can't tell me nothing
We give that to the people

Spread it across the country
Labels out here
Nah they can't tell me nothing
We give it to the people
Spread it across the country

Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we'll fight till it's over

So we put our hands up like the ceiling can't hold us
Like the ceiling can't hold us
Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we'll fight till it's over
So we put our hands up like the ceiling can't hold us
Like the ceiling can't hold us

Nah, can I kick it? thank you. yeah I'm so damn grateful.
I grew up, really wanted gold fronts

But that's what you get when Wu tang raised you
Y'all can't stop me, go hard like I got an 808 in my heart beat
And I'm eating at the beat like you gave a little speed to a great white shark on
shark week

Raw. Tell me go up. Gone!
Deuces goodbye. I got a world to see, and my girl she wanna see Rome
Caesar make you a believer. nah I never ever did it for a throne.

That validation comes from giving it back to the people. nah sing a song and it goes
like

Raise those hands, this is our party
We came here to live life like nobody was watching
I got my city right behind me

If I fall, they got me. Learn from that failure gain humility and then we keep marching
ourselves

Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we'll fight till it's over
So we put our hands up like the ceiling can't hold us
Like the ceiling can't hold us
Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we'll fight till it's over
So we put our hands up like the ceiling can't hold us
Like the ceiling can't hold us
(So we put our hands up)
(So we put our hands up)
Woaooh Woaooh Woaooh
Let's go
Na na na na na na na na
Heeeeeeeyyyyy
Uh Uh
And all my people say
Na na na na na na na na
Heeeeeyyyy
And all my people say
Na na na na na na na na
Oooooooo
And all my people say
Na na na na na na na na
Ma-ckle-more

Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we'll fight till it's over
So we put our hands up like the ceiling can't hold us
Like the ceiling can't hold us
Can we go back, this is the moment
Tonight is the night, we'll fight till it's over
So we put our hands up like the ceiling can't hold us
Like the ceiling can't hold us.

Songtext kommentieren

DieRechtchtschreibDiva

Liebe Untertanen,
Hört auf das Internet zu benutzen und folgt mir ins Duden Land! Dort können wir die Deutsche Grammatik und Rechtschreibung lernen. Ihr werdet zu echten Grammatik Kriegern und seid für den Kampf bereit. Auf geht's!

Pups *------*

CR7FAN4EVER

Ich liebe dieses lied und ja ich liebe CR7 über alles mein ein und alles. Ich würde sterben für ihn. LOVE YOU CR7 ♥♥♥

je$$ica

Hahaha voll geile Lied bin zwar ein Mädchen aber kann auch voll geil Rappen :D

i love macklemore

Das lied ist genauso geil wie thrift shop!!! nur das thrift shop ein kleines bisschen besser:)

Finsterbusch

Ich bin zwar ein Mädchen aber kann auch rappn

svenderschwule

alter der kann zu schnell rappn

Moneymaker

Voll doffes lied ey;D

DAS LIED IST SO COOL UND NOCH WAS ICH LIEBE DICH LUKA.R.

jerdinchen

MR.xxx hhaaaaaa lol

melis

Muss ich tanzen

robin

ei falls du kuken würdest MR.xxx dann würdest du sehen das da nichts falsch ist im text

MR.xxx

Schreib ma doof richtig Laura

MR.xxx

songtext übel falsch

kevin

Konzert war megaaa

Sooooooo Geil!

Tolles Lied, bin dabei ein Cover davon zu machen... Mal sehen ob's was wird ;) Wer Lust hätte mit zu machen, kann sich ja mal bei mir melden ^.^

MissX

Ich liebe diesen Song!! Richtig Geil.
Super Ohrwurm. Rappen kann ich's auch schon ;D

YarenRaop

Ich liebe dieses Lied, Ich will es jetzt auch auswendig lernen und es Rappen können, und wie kann man die original Version mit der Parodie von ytitty vergleichen ainosweet? Richtig dumm!

Ninarrr

WER KANN DAS GENAUSO GUT RAPPEN? Suche dringend verstärkung'