Songtexte.com Drucklogo

Bourbons and Lacs Songtext
von Master P

Bourbons and Lacs Songtext

This is for the Bourbons and the Cadillacs

With the 10′s and the 12's bumpin in the back

This is for the Playas′ Hustlas' Pimps and Mack's

With the Benz′s; Stacking Ben′s; I Mean them Paper Stack's.

This is for the Bourbons and the Cadillacs

With the 10′s and the 12's bumpin′ in the back

This is for the playas smokin Woolamacs

Hittin skins make dividends and ridin with my strap

UGH...
Woodgrain with the Leather seats

Windows so dark you need a flashlight to see me


Smokin on that Dozjah
Four niggas in tha back screamin'
NO LIMIT SOLDIERS!
Tru to the GizzZ-ame!
Stopped in the projects
Sold a half a ounce of Cocaine
Hit interstate 10 into Texas listenin to DJ Screw.
Just raced a Lexus; Called up Pimp C;
Did a song last week with my Nigga,; Bun B!
Twistin on some green spinach;
A Nigga Still Trippin′ I AIN'T DEAD I'M STILL IN IT!
UGH.!!.
Flossing down the block, Holla at my Boyz up in the 3rd
Got the latest Word. Swerve to the side of the curb.
A fiend: That wanted me to serve him. I said, "Bitch; Can′t you tell I′m off'? "
But I still gave him five dollars to wipe my whitewalls
And then I. burst up out the Block,
Dropped the Top. ′cause it was Hot!
Hit the Spot with the most hoes at the Side-show, about to Plot.
Hittin' donuts, Ya know I′m Actin', Straight up nigga
Catch me spinnin′, you can tell I was there ' cause there was a cloud smoke, when I was finished

I seen five-O, and man he tried to sweat me
Thinkin' he′d be nice and all ′cause I gotta 185
In the hood and you know they can't catch me
And if you see me chillin, You can stop me,
But I keep that glock, 40 up on the dashboard
You never know who might not be
This is for the playas
Playa, play on

I can′t hate you homie
Playa, play on
I can't hate you homie

Bourbons and Lacs, Mansions and bitches, money and weed.
"The Made Life " is all I dream, paper chasing for that Green
I′m thuggin on the scene, nigga.
What cha don't believe; Well - Check the Credentials. They′ll tell ya...
A Niggas' living Presidential
I'm on the level that You bustas will never feel


My daughter thought I′d get caught up in the game and get killed.
But reverse that shit and hit the studio and make a Mil.
For real, I′m slangin Platinum shit until I'm old and ill
Lil′ Gotti, I'm gonna make you Feel what I say..., I got time to parlay

Chill off in the bay, smoke some hay
I wouldn′t have that shit no other way
The made life, the game tight, No Limit for Life
This is for the Bourbons and the Cadillac's
With the tens and twelves bumpin′ in the back
This is for the players smokin' Woolamacs.
With the Benz. makin' Ben′s; n paper stacks; I mean them paper stacks
This is for the Bourbons and the Cadillac′s
With the tens and twelves bumpin' in the back
This is for the players smokin′ Doolamacs
With the Benz makin' ends I mean them paper stacks

Playa play on
I can′t hate you homie
Aya play on
I can't hate you Homie; Rollin′ on Chrome N Candy

Songtext kommentieren

Schreibe den ersten Kommentar!

Beliebte Songtexte
von Master P

Fan Werden

Fan von »Bourbons and Lacs« werden:
Dieser Song hat noch keine Fans.