Songtexte.com Drucklogo

No One Knows You Like Me Songtext
von Midnight Generation

No One Knows You Like Me Songtext

I can't stop thinking about it
Cause' you know you've got the secret
Yeah I was thinking about it
Are you driving me to lonely nights?

Got a little thing going
Got a little thing going on
Got a little thing going
What's going on?

I can't stop thinking about it
Gotta go my mind was trippin'
Yeah I was thinking about it
Now it's time for me to make things right

Got a little thing going
Got a little thing going on
Got a little thing going
What's going on?


And the girl you meant to know
How right even how I roll
You've got to settle down, to settle down
This is how it is

Wake up to the restaurant
I got 6 more minutes to go
Don't wanna be chasing you girl
Cause' no one knows you like me

I know you wanna
Come down in a minute
Girl, I'm the one

I saw you faking
Now I know you're gonna miss me
Yeah, I'm the one

You've to tell me where you've been last night
You can tell my money, but ain't you've gor pride?
You clearly notice I've been thinking this all night
I can't pretend to see you weren't wrong, it ain't got place to hide

And the girl you meant to know
How right even how I roll
You've got to settle down, to settle down
This is how it is


Wake up to the restaurant
I got 6 more minutes to go
Don't wanna be chasing you girl
Cause' no one knows you like me

Songtext kommentieren

Schreibe den ersten Kommentar!

Beliebte Songtexte
von Midnight Generation

Quiz
Welcher Song ist nicht von Britney Spears?

Fan Werden

Fan von »No One Knows You Like Me« werden:
Dieser Song hat noch keine Fans.