Wenn i mit dir tanz Songtext
von Nicki

Wenn i mit dir tanz Songtext

Wenn i mit dir tanz dann vergeß i die Zeit Mir geht's einfach guat und alle Sorgen san weit Wenn i mit dir tanz bin i so wie im Traum Du loßt mi in himmi eini schaun Die ganze Woch ham wir für uns ka zeit Der Samstag ist so weit. Doch dann bin i bereit Denn dann kommst du und stehst vor meiner tür Dann gehst du aus mit mir und i finds schee bei dir hmmmmm Wenn i mit dir tanz dann vergeß i die Zeit Mir geht's einfach guat und alle sorgen san weit Wenn i mit dir tanz bin i so wie im Traum Du loßt mi in himmi eini schaun Wenn mir beinand sand dann ist meistens spät Und wer des net versteht, der hots no net erlebt Des Gfühl du brennst wenn di a Hand berührt A Blick ist so verwirrt, daß dir ganz anders geht hmmmmmm Wenn i mit dir tanz dann vergeß i die Zeit Mir geht's einfach guat und alle Sorgen san weit Wenn i mit dir tanz bin i so wie im Traum Du loßt mi in himmi eini schaun Die ganze Woch ham wir für uns ka Zeit Der Samstag ist so weit. Doch dann bin i bereit Denn dann kommst du und stehst vor meiner Tür Dann gehst du aus mit mir und i finds schee bei dir Wenn i mit dir tanz dann vergeß i die Zeit Mir geht's einfach guat und alle Sorgen san weit Wenn i mit dir tanz bin i so wie im Traum Du loßt mi in himmi eini schaun Du loßt mi in himmi eini schaun Du loßt mi in himmi eini schaun Du loßt mi in himmi eini schaun Du loßt mi in himmi eini schaun

Songtext kommentieren

Schreibe den ersten Kommentar!